snälla vecka ta slut.

Och den har bara börjat. Det känns, sådär. Är extremt omotiverad till typ allt just nu. Förutom handbollen, fan va det är roligt! När jag kom hem från jobbet så satte jag mig och kollade på Sverige - Turkiet mamma spelat in åt mig. Jag vill bli lika bra som Kim Andersson. Vilken kille! Dock får jag nog lägga ner tanken att bli lika bra som vad han är vänsterhänt. Jag är ju förvisso vänsterhänt men inte i handbollen då är det höger som gäller. Fast jag har tränat upp min vänster ganska bra men för att bli så jävla grym som han är bör jag nog satsa på högern till att börja med. Men att komma upp i den nivån blir svårt. Men värt en strävan. För att ge upp är det sista jag gör. Handboll är så förbannat kul! Jag är så glad att jag fått tillbaka min handbollsglädje. Det är ju ändå min livsstil.
För er som tycker jag är knäpp när det gäller detta så bryr jag mig inte. Jag gillar handboll så är det.

Idag har varit en ganska tråkig dag ändå. Har funderat mycket. Tänkt på pappa en del. Tror jag drömde om honom inatt. Och nu börjar det bli riktigt jobbigt att han är borta. Men halva tiden har passerat. Men tungt är det. Riktigt tungt. Bara man inte hinner bli knäpp innan han kommer hem. Det är iallafall ett jävla lass man får dra. Men försöker se allt från den positiva sidan trots allt.

9 dagar kvar.

Dagens låt: Glasvegas - Geraldine

ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback