segt kan man säga.

Imorse trodde jag att jag var död. Det är inte mänskligt att gå upp 05.15. Inte kände jag det imorse iallafall. Usch va jobbigt det var. Men när man väl är uppe går det bra.
Jobbet gick bra och jag var hemma tidigt idag med. Mys. Men när jag kom hem och pratat lite med mamma kom huvudvärken. Jag trodde jag skulle gå och lägga mig men då ringde Robin och sökte pepp.
Ställde upp sådär som bara jag kan och efter det gick jag och la mig. En treo senare och 1 timmes sömn ca tror jag det blev och jag mår lite bättre.
Nu är jag hungrig. Efter jag fått i mig mat kan vi snacka om det ens händer något ikväll.
För mig spelar det inte as stor roll ändå. Men vore kul att göra något nu när det äntligen gått och blivit helg.
Längtar som ett as till nästa helg dock. Ledig onsdag och fredag och så är det reunion kryssningen. Shit vilken vecka!
Men imorgon kommer det bli roligt också, får ju träffa Robin och kanske Danne hakar på ett hörn också. Hejarklacken fixad?
Måste ju säga att jag är trognare hejarklack till dom nu på hösten än vad dom varit för mig. Men tackar för stödet på Eken, jag behövde er då. Haha.
Mat sa vi va.

6 dagar kvar.

Dagens låt: Martin Stenmarck - A million candles burning

om du gör det kom aldrig tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback