och så var det lördag.

Såklart känns det inte som det. Vet inte riktigt vad det känns som. Har haft en lustig känsla i kroppen idag, ungefär som det påminner mig om förra året vid samma tid. Äsch svårt att förklara. Inte helt dålig är den iallafall kan jag konstatera.
Har just kommit hem efter att ha varit i Huddingehallen och kollat handboll. Det är något med Jakan och den hallen? Har varit och sett flera matcher med dom där. Dock var detta b-laget och jag blev mer eller mindre beordrad att komma dit och hålla Robin i handen.
Sen är man ju intresserad av handboll och kollar gärna på sina grabbar när dom lirar det är väl inte mer med det.
Dock kunde dom ju inte få för sig att vinna utan förlora med 21-20 istället. Puckon!
Jag och Robin coachade ganska bra från läktarn tyckte vi iallafall. Och hade han fått som han velat skulle han spela i landslaget som linje. Så som han höjer sig till skyarna. Jag har inget val än att hålla med, annars får jag väl spö.
Så nu är det duschen som gäller och sedan fix inför ikväll då vi ska på middag hos Emilia. Hur den här kvällen slutar det vet ingen. Ännu mindre jag iallafall.
Troligen ingen utgång vad det verkar nu.
Hur ser era planer ut?

13 dagar kvar.

jag kommer aldrig tillbaka hit igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback