lite tänk.

Kring min resa. Ett jävla tjat jag vet, men ni skulle nog tänka och prata lika mycket om det som vad jag gör. Eftersom jag tänker på det varje dag, allt från; "Shit jag ska flyga helt själv!" till "Vad kommer man behöva ha med sig på en halvårs resa?" Ja ni kanske förstår.
Jag har nu idag kollat klart alla reunion bilder som ligger uppe på magaluf.nu. Det var ett par st och vi hade ju lyckats fastna en del gånger. Och när jag såg tillbaka och tänkte på hur kul vi hade så kom jag på, undrar hur många dagar det är kvar? Så jag satte igång att räkna.
Och det är räknat med imorgon, 163 dagar kvar innan jag lyfter från det här landet kallat Sverige. Inte dåligt må ni tro. Vilket innebär att det är ca 98 dagar kvar innan pappa kommer hem också. Det om något är ännu bättre. Saknar honom väldigt mycket nu.



   

Det är några av bilderna som är med iallafall. Rätt kul men man ser ju inte nykter ut direkt.. Haha. Vilket man kanske inte var heller. Bjuder på det. Vi hade så jävla roligt!

hon sa att hon redan sett spanien...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback