extreme makeover.

Tack Sarah, ännu en gång har du lyckats! =) Är super nöjd, men man kommer få chocken i spegeln imorgon ändå tror jag. Haha. Toppen! Så del ett av min personliga makeover är avklarad. Allt tackvare Sarah.
Den som känner igen mig nu får pluspoäng.
Resten av förändringen ska jag kirra själv är det tänkt.

Nåja fredag och allmän lycka? Vem har inte längtat till helg? Alla svenssons i detta avlånga land måste ju ha längtat efter fredag. Löningshelg och allt. Jag har i och för sig ändå inget planerat, det är bara själva känslan.
Så trots ett stukat lillfinger så ska jag allt hitta på något. Haha. Kommer nog åka och hjälpa GP att flytta in i nya lägenheten idag. Jimmy är redan där och hjälper till med ett handtag.
Ska nog plugga lite i helgen också. Äh skit samma. Vad ska ni göra i helgen?
Det blir tomt när vi inte har matcher på en helg. Skumt.

Dagens låt: Oasis - Champagne supernova

de kunde säga vad som helst till mig, de kunde dra åt helvete...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaa jag vet :D .. o så roligt att just min bil klarade det med all dess charm! haha



Ååh, nu blir man nyfiken ju! Hur ser du ut? :D Måste ju veta vad jag ska leta efter..! ;)

2008-11-28 @ 19:35:22
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh ja det vore så roligt!



vill också seeee :P

Postat av: Pappa

Je fan i att stuka fingrarna, det gör bara ont.... Ska snart dra å äta lite höres.Pappa

2008-11-29 @ 13:24:04
Postat av: angelique

cissi: haha jaa det är as bra ju! haha jag säger inte hur jag ser ut, den som lever får se ;) men du kommer känna igen mig :D



maria: det tycker jag med verkligen! du kommer få se om jag kommer och firar dig om inga bilder kommer upp senare ;)



pappa: kul att du kommenterar lite! aa att det gör, ska låta bli i fortsättningen jag lovar :)

2008-11-29 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback