en sådan där söndag.

Som faktiskt har varit ganska emot mig. Kan ha lite att bero på att jag sov oootroligt länge idag. Helt sjukt trodde inte det var sant. Men kanske behövdes.
Gårdagen var väldigt lyckad, kul att träffa tjejerna igen och snacka av sig och så. Vid 12 tiden åkte vi från Kärrtorp och vad vi trodde till Södertälje jag och Cissi. Men ändrade planer och det blev en hemmafest i Uttran istället. Äntligen fick träffa lite folk! Så det var kul =)
Sedan idag har jag varit ute och gått med Cissi, väldigt behövligt och skönt. Tack för sällskapet!
Och efter det åkte jag och Jimmy till Mariefred och hälsade på hans moster med hundarna, super mysigt. Så var hans mormor och morfar där också. Så det var jätte skönt att åka iväg några timmar.
Kul att träffa dom igen också =) Och gosa lite med deras söta hundar. Haha.
Vi åkte och handlade efteråt och då visar det sig att jag glömt både mitt körkort samt betalkort. BRA! Tur att man inte blev stoppad på vägen hade varit väldigt obra då. Och när vi handlar så glömmer jag några grejer så Jimmy fick gå in igen och handla. Haha. Suck. Nu vill jag bara gå och lägga mig.
Först middag dock.
Hoppas eran dag varit lite mer lyckad.

12 dagar kvar.

men inte ska du dricka ditt hjärta itu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback