arslet ur vagnen.

Så nu ligger det bilder även på pixbox.se hittade lite ork nu så enjoy.



Bara knappa 6 månader kvar sedan börjar mitt livs resa. Hur kommer jag klara det. Kommer jag klara det. Jag gör mitt bästa i alla lägen.

Pappa har iallafall kommit helskinnad till Phuket nu. Nu börjar det jobbiga. På riktigt. Fy fan. Tur att det kommit lite snö så att det ljusar upp vardagen lite grann iallafall. Han kommer troligen stanna dessa 5 veckor extra dom önskar ha honom kvar. Det betyder att jag hinner träffa honom 1 månad innan jag sticker. Hur ska detta gå. Tur dom kommer och hälsar på mig i 2 veckor. Min familj, mitt allt.

livet förändras vart jag än går...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur är resan planerad? Har inte hängt med så mycket i bloggen, men är lite nyfiken. Vart, Hur, När? Tell me. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback