söndagkväll.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Chillat och sovit (tydligen) somnade när jag glodde på Vänner. Som vanligt. Sedan blev det en välförtjänt promenad med H och vi pratade ut vilket kändes defenitivt som att det behövdes. Mer än promenaden faktiskt.
Sen har det varit hockey finalen som stått på schemat såklart, hejade på Ryssland och visste att om dom skulle gå upp till 4-4 skulle dom ta det. Mycket riktigt i förlängningen klarade grabbarna det.
Så nu snart ska jag åka och hämta dessa godingar från Arlanda.

image743  image744

Om jag känner Jimmy rätt så kommer han somna. Förhoppningsvis gör inte jag det.
Men nu måste jag dra om jag ska hinna dit innan dom landar. =)
Imorgon är det lunch med Ackelila och senare på kvällen glo på korpen fotboll. Man är ju hejarklacksledare va.

skyll dig själv, för folk vill gärna lära känna dig...


Kommentarer
Postat av: jennie

ja! haha,vad ör oddset att jag som alltid är där och skippar en enda helg så är du där..haha:P verkligen:P lagfesterna brukar sluta där så får se efter lagfesten..men nu så är den i stan så lär inte bli där iallfall..hmm.. haha:P

2008-05-18 @ 22:41:52
Postat av: angelique

jennie: hahaha men eller huur! nåja, förhoppningsvis kommer det fler ggr :P joo det förstås, om man inte ångrar sig och åker till tumba iaf trots att man är i stan :P

2008-05-19 @ 01:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback