sommarsol.

Verkligen. Fick en ful bränna innan jag visste ordet av. Haha. Tänkte ju mig inte för så nu har man på halva låren två snygga ränder. Yeey! Satt ju bara och läste i solen i 20 min och så var det klart. Men jag bjuder på det. Ingen som ska kolla där iallafall. =)
Fantastiskt väder. Jag blir kär bara av att känna den här värmen och känna solen. Jag har solat lite kanske 40 min och så var jag ut och gick i ett perfekt powerwalk tempo i 40 min. Det kändes riktigt bra, så gjorde jag lite övningar när jag kom hem också. Bara för att kompensera lite.
Skön dusch på det och nu sitter jag här och är allmänt seg. Är faktiskt trött. Skulle i och för sig kunna ta en powernap det hinner jag gott och väl. Då förstörs håret såklart, men aa nää får se hur det blir.
Fönstrena blev klara runt 12-13 tiden så det var bra. Snart kommer han tillbaka och ska ta bort lite grejer runt om. Duktig som jag trodde jag var skulle jag städa, eftersom det blivit riktigt skitigt överallt tackvare allt slipande och så. Men då dummar sig dammsugaren efter jag städat mitt rum från golv till tak. Fan. Så blev inget av det tyvärr.
Ikväll blir det någon form av grillning, kubb/brännboll/fotboll/allmänt-mysa-ute-i-solen-kväll med dricka. Så det blir nog en bra avslutning på den här braiga fredagen.
Nattis: "Ange, jobbar du eller?"
Jag: "Nää jag är ledig hela helgen faktiskt!"
Nattis: "ÅÅÅH! Ange DU ska bli DYNG ikväll!"
Hahaha. Mjoo vi får väl se. =) Dyng känns väl kanske inte som rätt ord men nu behöver jag iallafall inte tänka på arbetet imorgon. DET är sommarkänslor.

men jag går inte isär när jag går med dig...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jaa man är ju inte beredd på att få färg så snabbt! Fick också riktigt fula linjer först.. Man är så smart och inte tänker på sånt. :)

Haft en bra helg? puss!

Postat av: angelique

emelie: haha jaa jag vet, men liksom redan i maj tycker man ju inte att solen borde ta, men det gör den minsann :)
ooo ja fantastisk :) hoppas du haft en bra helg!

2008-05-12 @ 11:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback