sjukt bra väder.

Fast det blåser lite och det gillar jag inte. Har varit duktig idag, var ut och gick 1 timme. Finally tog jag mitt fläsk och gick ut. Haha. Mycket snack och liten stuga för min del oftast.
Var nyss och hämtade min träningsoverall på Stadium också. Skön som tusan och nu behöver jag inte känna mig så jätte utanför med mina blåa kläder. Nu finns dom även i grönt.
Har hunnit med att sola ett litet tag också. Solen är ju underbar.
Ska försöka hinna med mycket idag. Städa rummet, bädda rent och slinga håret är det tänkt. Dock ska ju mamma slinga åt mig men iallafall. Så ska hämta henne från jobbet om 1h och 30 min ca. Och ikväll är det träning igen, ska bli hur kul som helst! =)
Synd att det bara blir en gång denna vecka, på torsdag är det inställt. Dock har jag Åsas studentmottagning att gå på då, så det kanske blir bra ändå.
Har även bokat dejt med Bonelli den här veckan. Säkert hundra år sedan man träffade den killen så det är dags nu. =)
Nä men om jag hade tänkt att hinna med något den här dagen kan man ju inte sitta här direkt.

när allt annat här är falskt och fel...

Kommentarer
Postat av: jennie

yee, hoppas den blev fin;)

2008-05-27 @ 19:49:44
Postat av: jossan

hejsan !



Jo du vet där uppe där du typ har en bild på vatten, hur gör du för att redigera stilmallen ? Skulle vara jättebra ifall jag fick svar, det blir så jävla fint. Kan gärna skriva svaret på min blogg, jossanssida.blogg.se :)



din blogg är jättebra !



Jossan

Postat av: Maria

ja det är verkligen sant!

åh vad bra att du gilla, ja visst är den underbar. :)

2008-05-28 @ 10:23:54
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Angelique

jennie: självklart haha



maria: jaa heeelt fantastisk! :D

2008-05-28 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback