mätt och förlåten.

Eller okej, inte förlåten bara belåten. Men brukar använda det uttrycket istället för att det låter roligare. Har dock slutat skratta åt det själv nu efter en tid.
Idag har varit en bra dag. Jag är nöjd kan man väl säga.
Jag kan väl också säga att jag helt bytt riktning avvaktar lite med att säga vad det gäller. Men jag är ändå ganska lättad med det som är.
Och nu när solen faktiskt tittar fram är det väldigt bra läge för att gå på en promenad så det tänkte jag försöka mig på innan mina favvis program! Bonde söker fru och Lost, ni missar väl inte? Haha. Jag gör det då INTE. =)
Får se om jag svänger förbi tuna pizzan för att se på fotboll, sista halvlek hinner jag nog kanske med. MEN får se hur jag gör med den saken.
Men så länge tänker jag njuta av mina beslut.
Och visst Fetto, skadeglädje är den enda sanna glädjen? Jag är ganska duktig på det. Haha.

nu går jag bara förbi där jag försökte få dig att le...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback