märklig dag.

Fortfarande oroligt ont i magen kan jag väl börja med. Nu känns det verkligen INTE bra alls.. Snälla det hjälper att prata. Det är något som inte stämmer bara. Hatar att känna den här känslan.
Tröst köpte skor igår och tröst köpte "Ripped caps" som det heter från butiken Life i skärholmen idag. Så har man 10% rabatt för att man jobbar i centrum också. Dessa kapslar ska öka fettförbränningen samt öka prestationen några snäpp. Jag hoppas bara att det funkar.
Därför sitter jag nu och äter glass med persikohalvor. Heja mig. Som att jag kommer klara mitt mål inom loppet av 3 månader. Dont think so.
Kan ju iallafall glädjas åt att: det är lost ikväll, träffar nog Jimmy efteråt, börjar kl 12 imorgon och börjar förhoppningsvis dagen med en promenad. Tror på det faktiskt. Kanske man mår bättre efter det också? Rensa hjärnan lite. Tror inte att kanske det som behövs men jag vet inte.
Här är iallafall mitt horoskop för våren som jag hittade på aftonbladet.

Stenbocken

horoskop_capricorn

Dina vårkänslor har hunnit mogna till rätt nivå och i maj är du verkligen sugen på att satsa på kärlek och sex. Är du singel ser du dig aktivt om efter ett smart alternativ, och du hittar ganska omgående någon som passar bra för betydligt mer än en flirt. Kanske blir det bestående, men även om kärleken inte varar kan du se fram emot några riktigt minnesvärda veckor. Och du som har ett förhållande redan kan lätt öka glöden mellan er med hjälp av gemensam ledig tid och lite experimentlusta.

Bästa chansen: Jungfru, Skorpion, Skytt.

Bästa stället: På krogen.

Bästa datumen: 23-24/5.

Det värsta är att det KAN stämma. Jag är orolig för hela det här..
NU lost! ÄNTLIGEN! Sorry Jimmy att jag glömde bort det först. Hoppas du inte blev alltför besviken =)

dom kommer kliva på dig igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback