lördagkvällen.

Glömde ju faktiskt helt bort att berätta om den. Haha. Braa däär! Den blev inte vad jag alls hade väntat mig kan jag ju då milt sagt påstå.
Efter att ha pratat lite med en gammal god vän på msn så var det bara att börja fixa i ordning sig. Tjoff tjoff så var jag redo och började min vandring mot tumba c där jag skulle bli mött. Duktig som jag är gick jag faktiskt.
Min nya livsstil börjar ta fart faktiskt.
Nere i tumba så stannade vi kvar i lägenheten där för att föra lite och glo på den totalt värdelösa hockeyn. Sverige var inte värda att ta brons. Så jaa jag måste väl erkänna att finnarna var värda det med sitt spel.
Efter lite velande om vilket tåg som skulle tas så var vi påväg. Mot Huddinge och Falken. Nåja, vi var bara där och vände tro mig. Behöver jag säga mer än 10st 50+ och alkisar, och så vi lammkött. Haha don´t think so.
Så vi gick förbi "Grillpalatset" där vi mer än kanske livade upp stämningen för dom som jobbade. Haha. Vaddå 4år tillsammans!? Nänä tror inte det va. Haha. Men kul var det.
Med pommes i fickan åkte vi mot tumba igen och det berömda TB´s. Den där stackars pommesen alltså.. Det blev som tur var bättre på tbs än på falken heeelt klart.
Var en rolig kväll och skönt att slippa gå hem faktiskt. Guldvärt! Haha.
Så kvällen blev inte alls så tråkig som jag ställt in mig på. Den blev riktigt bra helt klart. Träffa nytt och nygammalt folk skadar inte. Man behöver ändra på saker och ting ibland har jag märkt.
Men för vissa går ränderna aldrig ur. Eller hur jag ska uttrycka mig.

och det är så tragiskt så jag springer tillbaks till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback