lördagkväll.

Fortfarande oplanerad. Idag har jag iprincip inte gjort nånting, sovit, kollat vänner, städat och duschat. Hade ju hoppats på bättre väder för en promenad, men skippade det eftersom att regnet hängde i luften hela dagen och nu på eftermiddagen bestämde sig för att rasa ner.
Skulle gått på en studentskiva ikväll också, Jockes Rebecca har skiva. Men det blev inte så av flera orsaker. Känns bäst så också. Ska kanske träffa Nattis senare annars vet jag verkligen inte vad jag ska hitta på. Orkar ju egentligen inte sitta hemma bara heller. Så något måste jag ju komma på.
Bästa vore om humöret hoppade upp några snäpp också. Då skulle det bli perfekt. Fast då måste jag klara några knutar först. So far har inget klarats upp.
Tänkte fortsätta försöka lista ut vad kvällen har att bjuda på.

du stod i dörren och sa, är det här allt det så dör jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback