don´t think so.

Sov galet dåligt inatt. Vilket jag nästan visste och förväntade mig. Men blev lite bättre med sällskap. Men ändå inte bra. Nu kommer nog stressen.
Men dagen i sig har ändå varit helt okej. Skjutsade min bror till skolan och sedan lunch med mamma. Men eftersom jag var ganska tidig ner så lallade jag mest runt och fick syn på Michelle, så vi sällskapades ett tag innan hon skulle ta bussen. Och efter det sprang jag på Jennie som skulle fixa ett extra bankomatkort. Så surrade lite med henne innan jag gick in till mor min för att sedan kila vidare.
Åt på café stinsen som finns i centrum, god mat faktiskt. Kunde till och med njuta av det. Kändes riktigt bra. Sedan köpte jag en palestina sjal som jag hade tänkt som en snygg accessoar, svartvit självklart eftersom det passar till allt. Och det bästa med det hela var också att den inte alls var lika klumpig och stor som dom egentligen ska vara. Bra till mig helt enkelt.
Köpte också ett par jätte sköna tunna linne shorts från b-young för 170kr. Fantastiskt pris! Och jag kunde ha strl S. DET är ett under. Haha. Så jag blev lite mer nöjd. Men får se om jag behåller dom också. Dom har för övrigt fått in jätte mycket nya snygga kläder där. Till inte jätte farliga priser heller. Tummen upp.
Kom också att tänka på att bilden från inlägget nedan är typ första som man ser mitt "ny" permanentade hår. Så japp där har ni en bild på det också.
Jag och Fetto kan ju aldrig lyckas bli bra på samma bild. Tror inte det sitter i våra gener som tjockisar.

image741

Do you see what I mean? Nåja, vi bjuder på den. Eller iallafall jag, Robin har tyvärr inget att säga till om i det här fallet. Han får bara älska mig för den jag är. Vilket han självklart gör. Hej självförtroende.
Nu tänkte jag ta min förbannade jävla cp mensvärk och lägga mig och glo på Vänner och dricka gott te som sällskap.

vi kunde ha den bästa tiden i våra liv, men jag tror inte vi lever så länge till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback