bilder från festen.

Japp då var det väl dags att ge lite smakprov från överraskningsfesten. Självklart kommer dom flesta upp på pixbox.se "aangelique" så kika gärna in där för fler bilder. Har inte fått några bilder från Nattis ännu heller, ska försöka låna lite smått och gott från dom som tog kort på festen för Rebecka också såklart. Haha. =)

                 

Fina bilder. Haha. Nåja, som sagt fler på pixbox. Och jag är lite sur över att inte lyckas få Rebecka på någon bra bild. Hon brukar smita så fort kameran åker fram. Hoppas någon annan lyckades bättre.
Har varit ledig idag vilket var super skönt. Men fan va trött jag var när jag skulle upp. Fattar inte, jag som ändå somnade sjukt fort igår. =) Såklart vad annars. Men upp skulle jag iallafall. Och det får både ni och jag svar på runt sista maj. Nu håller jag bara tummarna. Vore ju toppen om det gick.
Vet inte vad jag riktigt ska göra nu resten av dagen, njuta av det fina vädret tror jag. Promenad kanske. Igår gick jag ju iallafall 1h & 30min. Perfekt. Kanske ska fortsätta så.

det är samma spel, samma stad, nya ansikten, men samma hat...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina bilderna blev:) Ska lägga upp mina också snart, men Rebecka är inte med på en enda. :(

Postat av: angelique

emelie: nej jag blir så sur! haha :D nåja kul var det iaf!

2008-05-05 @ 15:37:23
Postat av: Rosie

=( Fan va jag också ville vara med er!!!! Saknade er så jag fick ont i magen hahaha! Sant faktiskt! =)

2008-05-05 @ 16:01:20
Postat av: angelique

rosie: jaaa saknade dig juu! haha så söt du är alltså! :)

2008-05-05 @ 16:11:02
Postat av: jennie

vad fina bilder, hoppas det va kul!=)

2008-05-05 @ 17:42:14
Postat av: stina

japp att vara kär är livet :)

2008-05-05 @ 18:08:00
URL: http://stinalundstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback