room makeover.

Japp. För att inte ha något speciellt planerat idag så har jag gjort mycket faktiskt, är väldigt nöjd med mig idag. Fick en soffa häromdagen, beg. såklart men den passar sååå bra in i mitt rum att det är sjukt! =) Är verkligen så nöjd. Det var absolut inget fel på min förra mer än att det var ljusgrönt överdrag i mitt så blåa rum (?) och det fanns inga nya överdrag att köpa på ikea eftersom det var en sådan gammal modell. Attans. Men så det fick bli en ny för 200kr även den en ikea variant. Och jag är verkligen super nöjd! =)

Before:



After:



Så vad tycks? Kanske inte syns så bra på bilderna, men lite skillnad är det ju iallafall. =) Hann till och med dammsuga och se ett par avsnitt på vänner. Så nu ska jag åka och hämta Victor för att sedan bara ta det lugnt ikväll. Ganska skönt det med faktiskt.

så länge du är med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback