Mera Håkan H till världen.

Jag kan aldrig få nog tror jag. Har ett stort kollage som jag jobbar flitigt och ofta med på honom, artiklar, bilder osv osv. Har alla hans släppta skivor, dock inte singlar eftersom dom är med på skivorna och nu idag även boken; Håkan Hellström, texter om ett popfenomen.
Och jag tröttar då inte. Har nu också lyckats få in nya skivan på jobbet så alla får glädjas åt detta geni.
Bästa idag trots tristess, sura miner samt yrsel. Så kom det fram en äldre dam, såg ut ungefär som min farmor,
och säger "Visst är det Hellström? Håkan alltså?"
Jag: "Javisst är det så.."
Damen: "Han är ju uunderbar!"
Jag: "Hehe jaa det kan man verkligen säga, det är nya skivan som släpptes igår det här"
Damen: "Jaa men det vet jag väl, för sent för edelweiss"
Jag: "Jaså, du var påläst märker jag!" (Med en mycket gladmin åt att hon visste så mycket om det.)
Damen: "Självklart, man måste ju hänga med!"
Men liksom, huuur många äldre egentligen kan sånt här? Jag blev så otroligt glad när hon kommer fram och sa sådär. Haha, coolaste idag måste jag säga.
Man får aldrig nog av den mannen, så är det bara.

image624

Och eftersom att jag återigen jobbar imorgon så ska jag bara läsa lite bloggar och sedan i säng och börja den intressanta läsningen. Har äntligen något att göra på mina luncher. Om jag inte får sällskap av grabbarna vill säga.
Har märkt att min kropp inte alls är van vid att jobba näst intill 2 veckor i sträck. You dont say. Men märkte det idag på morgonen höll jag på att tappa balansen och allt blev bara svart för en sekund eller så. Läste på vårdguiden.se att det kan man få vid stress och oro typ. Jag förstår varför jag i sådana fall fick det. Men nog om allt tråkiga, imorgon har jag sovmorgon och börjar inte förens kl 12! Skööönt. Ny dag med nya möjligheter.

finns inte mycket mer att säga nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback