melodifestivalen 2008.

image607

Snart går det av stapeln. Antar att många många många kommer sitta bänkade ikväll. Jag har inte varit så jätte mycket för det här med allt inför nu sverige finalen som går ikväll faktiskt. Men har ändå sett de flesta deltävlingarna i brist på annat. Björn Gustavsson är ju guld värd! Så skön grabb.

image604

Men eftersom jag och Victor ska sitta barnvakt ikväll och jag har match imorgon så blir det till att se finalen ikväll. Man måste ju ändå se vem som skickas vidare och ska representera Sverige. Jag gillar ganska många av låtarna ikväll men vissa kan ju bara dra något gammalt över sig. Tycker att Amy Diamond och Nordman ska ligga bäst till ändå.
Hoppas att det inte är lika långdraget som alla andra, men förmodligen blir det ju så. Har ju faktiskt inget bättre för mig än att snacksa vid tvn så why not? För magen känns bättre nu så ikväll blir det lite försiktigt med godis och sådant. =)
Men innan jag kan fundera på melodifestivalen så ska jag skjutsa mamma och pappa på 40års festen. Så väntar på att dom ska bli klara så jag kan bege mig mot Victor. =)

image606

Gillar Luuk som programledare, mycket bra val SVT.

men jag går inte isär när jag går med dig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, sånna här saker ska man inte kommentera, det brukar bara skapa irritation, MEN just i det här fallet måste jag ju faktiskt få påpeka att Björn Gustafsson stavar med F , precis som man ska göra! ;) ;)
/Cissi :)

2008-03-16 @ 01:44:29
Postat av: zarah

Hahaha Björn e ju bäst! sjukt rolig avslutning från hans sida :D

Postat av: angelique

cissi: im so sorry! :D ska tänka på det i fortsättningen ;)

zarah: jaa verkligen! kunde inte blivit bättre :)

2008-03-17 @ 13:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback