imorgon onsdag, världens bästa dag.

Faktiskt. Utan tvekan en av dom bättre iallafall måste jag väl medge. Studenten och alla sådana där dagar räknas inte just nu, för dom GÖR man inte bra, dom bara är det.
Men imorgon får jag lön, den är försenad en dag, Håkans nya skiva kommer i brevlådan imorgon, och förhoppningsvis boken, ska bokas resa till Magaluf med Hjalle, tur att du ändrade dig grabben till två veckor istället för en, JAG ÄR LEDIG, men behöver jag säga mer, Lost kommer på tv, den serien går bara att älska, så ska jag försöka mig på att träna en sväng faktiskt, var ju faktiskt ett tag sedan det också förra veckan?
Anyway så är det ju en så SJUKT bra dag imorgon. Om det blir sol så blir det såklart promenix med Victor och Casper. Vad annars. =) Jag vill ha onsdag NU.

image620

Den mannen, den stilen, den kärleken. I april ses vi återigen. Kärlek är ordet att beskriva Håkan H.

jag ramlar glada gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback