håkan hellström, my man.

Ju närmare april man kommer ju närmare Håkan. God i love him! =) Bästaste pappa gick till pressbyrån och köpte Café och King åt mig för att det är repotage om Håkan H. där, så tog han även City till mig där dom intervjuat honom, i didnt know that. Så bra pappa har man! =)
Så nu ska jag lägga mig med min mage och läsa om braiga Håkan och längta efter skivan och boken.

image615  image616

Anyway, kärlek till den här mannen. Är det någon man verkligen gillar så är det honom. Iallafall så är det för mig. Som man kanske märker =) Dom som känner mig vet!

se dig för lillebror, här kommer lyckan...

Kommentarer
Postat av: Robin

Har inte han typ dött ännu?

Postat av: angelique

robin: tsss.. eller hur va. så gammal är han ändå inte trots att du vill

2008-03-20 @ 18:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback