älskar ljus.

Det är värmande, mysigt och fint att dekorera med. Och det är precis det jag har gjort nu. Fick i påskpresent ett ljus set så nu är det super fint. =)

image619

Visst är det fint? Inget man som kille direkt har i sin lägenhet om man säger så med alla hjärtan och trams. Men jag gillar det och det passar i mitt rum. =) Mina föräldrar är bra dom.

Så nu när man är ny duschad och fixat i rummet så är det bara en bra film eller kanske Vänner? Samt lite godis såklart påskgodiset, som saknas för att det ska bli riktigt bra. Men det är inte så svårt fixat. Så får det bli och sedan tidigt för att sova. =) Gud va skönt det ska bli.
Har också kollat upp resor till Magaluf och det verkar lösa sig. Tror jag iallafall. Måste prata med Rosie som har stenkoll på allt när det gäller bokningarna. Sedan är det bara för mig att boka. =)

den här gången kanske världen förstår oss...

Kommentarer
Postat av: Maria

åh riktigt mysigt med ljus :)

glad påsk tösen!

Postat av: Rosie!

Jaaaaa följ med följ med följ med!!!!

2008-03-24 @ 14:52:53
Postat av: angelique

maria: jaa verkligen :) tack tack, glad påsk till dig med!

rosie: hehe jaa vill verkligen :) så jag håller tummarna!

2008-03-24 @ 18:29:42
Postat av: stina

markus har precis likadana ljus i sitt rum :D

2008-03-24 @ 20:34:06
URL: http://stinalundstedt.blogg.se
Postat av: angelique

stina: näää äre sant :D fan va coolt! they are wonderful!

2008-03-25 @ 22:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback