underbar söndag.

Men lite ångest har jag. Ska ju faktiskt jobba imorgon och med mina underbart 4 timmars sömn börjar det kännas lite små tungt. Jag och Jimmy ska ju på bio ikväll, Iron Man kl 21.10. Och jag hoppas att jag håller mig vaken bara haha.
Så idag har jag glassat i solen heeela dagen, så jävla skönt. En bra bok, musik och sol vilken fulländad dag, som avslutas med bio. Känns fantastiskt bra.
Ser också fram emot dagen imorgon trots upp tidigt och det kommer att vara en tung dag, men äntligen lite att göra om dagarna. Och jag kommer att ångra att jag skrev det där om en vecka drygt. Haha.
Nää men vidare till handbollen. Tänk att båda favoriterna varit på tv efter varandra, Chippen och Kimpa. Dock helt olika sporter men jag diggar det ändå.
Så nu ska jag se vidare på handbollen och förhoppningsvis få in Gavin DeGraws skiva på Ipoden så jag kan njuta imorgon. Fick den nämligen idag av våra grannar när dom, mamma och pappa fixade våra staket. Tusen tack! =)

dom som går runt tills dom försvinner...

Kommentarer
Postat av: Rosie

Åh va avis jag blir! Han är så himla underbar den killen, hörde han för typ 3 år sen snart haha!

2008-06-02 @ 20:57:27
Postat av: Rosie

Åh va avis jag blir! Han är så himla underbar den killen, hörde han för typ 3 år sen snart haha!

2008-06-02 @ 20:57:46
Postat av: Angelique

rosie: hehe :D aa samma här, har fått ett dunder sug att lyssna på honom igen :D

2008-06-02 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback