snart helg.

Och jag längtar, kommer bli en av dom sjukaste helgerna tror jag. Ska ju bland annat till Jakobsberg och vännerna där. Man kan aldrig beräkna hur det slutar. Så det blir en liknande som förra helgen antar jag, bestämde lite med Jimmy också att vi sitter på söder under lördagen, mysigare får man ju leta efter. Mmmh =)
Men just nu är jag för trött för att tänka. Höll på att somna när vi nu sitter och kollar på Lost. PINSAMT! Men vi kommer spela in sista avsnittet eftersom vi inte orkar sitta uppe någon av oss. Haha.
Men innan Lost så var jag ute och gick i en timme, sjukt skönt och äntligen kom mitt fläsk ut lite. Fast jag går otroligt mycket i jobbet, har träningsvärk för att man går så mycket i trappor, haha illa.
Nåja nu är det snart slut på reklamen och jag ska kika vidare och sen sova. Jätte mycket!

minnen från aprilhimlen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback