ny design.

Tusen tack Cissi för hjälpen! Är super nöjd med den nya designen =) Hon har allt ett öga för sådant där. Tur är väl det eftersom jag inte alls är speciellt haj på det.
Sitter även nu på jobbet och låter maskinerna göra sitt. Har läst lite på aftonbladet och kollat datum för när Håkan H ska vara på skansen och allsången, självklart första programet den 24 juni. Jag hoppas jag är på plats iallafall.
Men på fredag smäller det! Håkan för hela slanten på grönan! Ska bli återigen jävligt roligt att se honom live. Min man.
Igår var det ju också sista korpen matchen för grabbarna, dom vann med sköna 2-0. Bra jobbat! Kul också att Victors pappa coachade motståndarna. Hjälpte dock inte. Haha. Kul att träffa honom igen faktiskt.
Idag är det ju annan fotboll, Sverige. Känns som att hela Sverige är taggade inför ikväll, och om dom nu förlorar så kommer det vara på löpsedlarna imorgon direkt. Känns trist faktiskt men så är det. Själv blir man nog inne hos grannen med mor och far.
Ska försöka mig på en promenad med Jimmy också om det inte regnar. Skulle ju gått redan imorse innan jobbet, men blev det så. Nä. Jag var alldeles för trött. Synd med tanke på hur mycket jag behöver det.
Så hoppas på lite uppehåll ikväll iallafall så man kan gå en runda. =)
Snart fika också. Jag gör ju inget annat på det här bygget.. Dricker i och för sig inte ens kaffe. Haha. Räcker med att man jobbar med det.

jag vill skriva en liten visa, där ögonblick blir till verklighet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiint :)

Postat av: Alexandra

Hola syster!

Hoppas det blir av på midsommar!

HAr din vän lust att fixa med min sida med??

Puss å Kram / Alex

2008-06-10 @ 16:37:42
Postat av: Angelique

stina: tack, cissi är grym :D



alexandra: jag kan absolut kolla med henne och se vad hon säger :)

2008-06-10 @ 17:22:54
Postat av: Cissi

Alexandra: Kan jag väl :) Lägg till mig på msn så kan vi prata önskemål och skicka bilder!

cissi[email protected]

2008-06-10 @ 19:34:56
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: Cissi

Fel msn ! cissi_888@hotm.. ska det vara!



Ange förresten! När man kommenterar står

Angelique

"Minnet är som fiskenätet: Något blir kvar, något går igenom."

kvar när man har kommenterat.. ska jag logga in igen o försöka ta bort det? :p

2008-06-10 @ 19:37:09
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: Angelique

cissi: hajar inte riktigt vad du menar faktiskt :P

2008-06-11 @ 16:52:10
Postat av: Cissi

Det gör inget,jag tog mig precis friheten att logga in igen och ta bort det ialla fall ;)

2008-06-11 @ 16:55:19
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback