ny dag med nya möjligheter.

Jag tänkte ju gå en promenad imorse och ställde klockan på 5. Men var på tok för trött när det väl kom till kritan och ställde om till 20 över som jag brukar gå upp. Haha. Så det blev ju inte alls som jag tänkt mig. Tänkte dock gå och lägga mig direkt efter Lost ikväll annars är det zombie-dag imorgon också. Just nu känns det okej, men senare på dagen kommer jag utan problem kunna somna på en av truckarna.
Igår när jag hämtade Rosie så vaxade hon mammas ben och sen fixade jag massa musik till henne och vi satt och pratade till efter kl 12. Haha.
Och Rosie, jag tänker göra det. Idag. Jag vill jag vill jag vill. Vi ses i stan? Du är en hejare på att övertala. Dock var det väl inte jätte svårt med mig, men iallafall. Haha.
Nä nu måste jag dra och äta frukost. Tack för igår Rosie hade som vanligt jätte kul!
Ha en bra onsdag.

skyll dig själv ingenting händer här...

Kommentarer
Postat av: Maria

vad fin din visningsbild är! :)

Postat av: angelique

maria: hehe tack så mycket, en av bilderna som är tagna på modelhouse :)

2008-06-04 @ 11:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback