jobb, jobb.

Fast jag kan inte säga att det är effektivt. Det är det aldrig här. Så idag känns det extra jobbigt att tiden inte går snabbare. Suck tror aldrig den här måndagen går över. Som jag även sa till Fetto Robin.
Men förra veckan gick jävligt snabbt måste jag säga, så jag tror att bara man kommer förbi måndag så är det inga problem. Det är ju faktiskt kort vecka denna vecka och halvdag på torsdag. Fantastiskt! Måste till stan direkt efter jobbet på torsdag också så jag har det gjort. Sedan är det förberedelser till midsommar. Tjohoo! =) Sjukt nice.
Ska lämna ut lappar om att det kommer vara ett jävla liv runt punkt 4 och 6 på gatan till dom närmaste grannarna så dom är förberedda.
För det kommer vi vara.
Ska försöka kika på lite musik idag också. Någon som har förslag?
Dock börjar jag få ont i halsen, inga goda tecken inför vad som väntas. Jag ska göra ALLT för att få det att försvinna.
Nä nu får det vara torsdag tycker jag.

förändras, förändras aldrig behåll din rastlöshet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback