en trötter dag.

MEN jag har iallafall jobbat effektivt idag, tills kl 14 =) Bäst hittills! Och imorgon slutar vi nog vid den tiden så det blir fantastiskt. Då blir det till att bränna in till stor stan och möta upp Rosie för vissa ärenden. Nu är jag inte nervös längre, vill bara få det överstökat. Har jag inte rätt Rosie? Haha. Nattis klart du ska göra det också, kan inte vara såå farligt trots allt.. Bland annat måste jag tillbaka till Modelhouse med min skiva som det är fel på för att få en ny. Dom gör bara sådär för att jävlas med mig bara för att jag tackade nej till jobbet. Fan. Antagligen inte men det känns som det. Haha.
Idag vette sjutton vad som händer, mer än Lost som självklart slutar kl 23.30 för att jag ville sova något iallafall. Nåja, man kan inte svika det programmet. Haha. Ska väl försööööka mig på en promenad också, men man har verkligen slappat till nu på eftermiddagarna. Sover ju hyffsat piss också så kan bero på det att orken tryter.
Fick samtal påvägen hem från jobbet om att Jockes Rebecca tar studenten imorgon så då var det bara att åka med ner till centrum och inhandla för imorgon och fredag. Trodde jag skulle klara att bara ha tills på fredag men kan ju lika gärna köra på imorgon också. Man lever ju bara en gång. Jag får iallafall gå på bolaget..
Nej för att inte sitta inne och titta ut på ett skönt kvällsväder kanske man ska göra något åt det.



går ändå runt i nån jävla dagdröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback