då var det måndag.

Igen. Och ingen lycka direkt. Första dagen på pappas semester innebär att jag fick köra själv till jobbet idag. Yeey. Not. Jag dog inte iallafall. Haha. Så nu kommer pappa inte tillbaka till jobbet förens i mars i bästa fall. Så jag jobbar nu själv här i en och en halv månad. Blä.
Ingen snålskjuts på pappa med bensin och allt. Haha. Attans.
Så idag, egen bil, matlåda och det är mina pengar som ryker om jag vill ha något extra. Jävla skit. Kanske dags att släppa taget eller? Haha. Tur man bor hemma so far iallafall, kostar inte lika mycket. Men det skadar ju inte att få sig en egen lya.
Fördelar denna vecka, ingen pappa, ingen chef = jag har hand om vissa rutiner och emottaganden av elektriker och dylikt. Alltså kort och gott, jag är chef nu i en vecka. Haha. Hur fan ska detta gå!

Igår, sex and the city filmen! Oh herregud vilken fantastisk film! 2 timmar och 25 minuter av en underbar känsla! Tycker verkligen verkligen synd om Jimmy som var mindre road. "Man har ju sett bättre filmer..." NEJ, topp etta! Och jag älskar Carries ögon.
Den filmen är värd varje minut.

så säg som det är, för den här gången krävs det mer...


Kommentarer
Postat av: jennie

va o såg den i lpördags. LÄTT den bästa filmen!! GAAH

2008-06-23 @ 09:12:34
Postat av: angelique

jennie: ooo ja! utan tvekan! skulle också sett den i lördags men det blev inte så kan man säga :)

2008-06-23 @ 10:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback