camillas 20års fest plus moms.

Jag laddade helt rätt igår. Jag hade verkligen hur roligt som helst och det dök upp massa kända ansikten. Och alla nya är bara att tacka.
Trodde att jag skulle komma sent till Camilla igår men jag kom dit som nr 3, hennes pojkvän Mattias och Paulina var före mig. Så det blev till att smaka på brända vitlöks baugetter, stackars Mattias. Haha. Det trillade in folk iprincip hela tiden och vid kanske 11 snåret hade festen brakat igång ordentligt. Vissa var mer förfriskade än andra, som det ska vara.
Tyvärr blev det inte alls mycket bilder tagna igår, haha jag hade väl för roligt helt enkelt? Men glömde helt bort kameran faktiskt. Men bra musik, kul sällskap och gott att dricka gör susen.
Delade taxi med Paulina med pojkvän Marcus samt min nyfunna vän Hasse (Sebastian aka Pastorn) dock for jag vidare på en annan förfriskad fest. Även där nya och gamla ansikten vilket var jätte kul faktiskt. Så vid 7 imorse gick jag och la mig sådär lagom mör.
Men vilken härlig kväll. Så som det ska vara.

           

Man kan ju inte säga att det blev överdrivet mycket bilder. Men men..
Och Maria, klänningen var verkligen fantastisk. Succé! Tusen tack! =)

Ikväll är det bio som gäller, Iron man fick det bli så det ska bli trevligt. Trodde dock inte att Jimmy skulle vara så pigg idag trots allt. Haha.
Känslan håller i sig, fan va jag trivs med tillvaron just nu. Känns sjukt bra. Fortsätt såhär. Älskar den pirrande känslan.
NU solen.

och känslorna faller fritt på midnattsgatorna...

Kommentarer
Postat av: Gossip and fashion

kul att ni hade det härligt!

Postat av: jossan

Hej -igen. Vet att jag frågar så jävla mycket. Men där uppe där det står jossanssida på min blogg så är det typ höghus. När jag trycker in min kod där du sa försvinner husen, och det blir bara gult. Men ingen bild kommer upp. Lovar att det här är sista frågan.



Kram

2008-06-01 @ 17:41:28
URL: http://jossanssida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback