bu för att va sjuk.

Jag har verkligen inte gjort nånting idag mer än glott på tv, druckit te och cola, sovit lite och smsat. Alltså helt ärligt huuur mycket kan man sova egentligen? Fattar inte, har sovit över 13 timmar totalt sedan igår kväll och ändå känner jag mig lite trött. Så länge har jag nog aldrig sovit faktiskt. Joo när man var yngre och tyckte det var as kul att slösa bort sommarloven med att sova på dagarna och vara ute på nätterna.
Men det som känns bra är att halsen är betydligt bättre och jag får för mig att jag är piggare. Det är väl inte så konstigt när man bara legat i sängen hela dagen kanske.
Nu har iallafall Jimmy bytt så han åker med mig till Magaluf, puh. Känns skönt att ha det avklarat. Längtar som fan att komma bort lite! Kommer bli jätte skönt med sol och värme.
Men det är än så länge långt dit och man kanske ska fokusera på det som står närmast, fotbollen ikväll. Spännande må jag säga. Ikväll får man se om Sverige går vidare eller inte, och det får vi ju verkligen hoppas på.
Nu ska jag krya på mig som fan så jag är pigg och glad imorgon. Och tills fredag om inte annat.

ibland är en lögn det finaste man har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback