bla bla bla.

Så går det runt i huvudet på mig nu. Är trött. Vilket jag bara gått och väntat på heela dagen med tanke på helgens.. Whatever. Har ju redan dragit allt det där en gång bör räcka. I annat fall får ni väl fråga.
Vaknade iallafall inatt och mådde som en påse sopor. Första tanken "toppen första dagen på jobbet och, magsjuk?" Nåja så kul hade jag det då inte, var ju bara att somna om inte så jävla svårt. Mådde kanske inte bäst när jag vaknade men illamåendet gick över iallafall. Puh. Har ju faktiskt varit duktig och ätit nyttigt så pass länge så kroppen fick sig säkert en dunder chock i helgen med allt mumsigt den fick i sig.
Jaja, jobbet i vilket fall som helst var ju som vanligt ganska lugnt, började väl inte göra något vettigt förens runt halv 10 då jag hämtat ut grejer för drygt 3000kr så man ser ut som dom andra gubbarna. Snickarbrallor, fula skor, tshirt och keps. SÅ jag. Not.
Fick tråkigt nog ta tåget hem också eftersom pappa var på kurs. Tåg är inte heller min grej. Kom ju fan aldrig hem. Mötte iallafall upp mamma och handlade middag. Hem lagade iordning den fantastiskt goda pastasalladen med räkor, avokado och keso. Och självklart Italiensk salladskrydda.
Blev iallafall upp plockad av Jimmy *2 samt Emelie för att dra iväg på ett korpen derby. Och vilken jävla match. Bäst hittills. 3-3 slutade den iallafall. Igen. Men den här gången en bra genomförd match.
Nu är jag typ halvt död och borde gått och lagt mig för drygt tusen år sedan. Eftersom jag redan är pensionär.



Jag och gubbarna numera.

om vi nån gång, nånsin blir som dom...

Kommentarer
Postat av: Rosie

Hahaha så himla het du är, minen säger mig att du känner dig som en prinsessa !

2008-06-02 @ 23:26:31
Postat av: Angelique

rosie: skojaru eller, framför allt kl 8 på morgonen :P

2008-06-03 @ 17:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback