snart måndag igen.

Allt går så fort. Kändes som att det alldeles nyss var torsdag och jag kom hem från jobbet, imorgon är det måndag igen och allt börjar om. Ekorrhjulet har startat. Har dock bara 5 veckor kvar att jobba så har väl kommit halvvägs iallafall. Och då får man börja om igen. Haha. Helt sjukt egentligen.
Men jag har skaffat mig saker att se fram emot och det hjälper.
Gårdagen var väldigt lyckad tycker jag. Kom ju hem från västerås lagom pigg fick i mig mat och sedan var saken biff. Hem till Jimmy där det sedan kom en del folk. Hade väldigt trevligt och sent blev det också. Kom väl hem vid halv 4 eller så. Tack Jimmy också för skjutsen! =) Han höll sig nykter och hade min bil under kvällen. Mamma och pappa hade gissat tider när jag skulle komma hem också, haha illa. Pappa trodde halv 5 och mamma halv 3, tur att man var hemma lite där emellan då.
Idag har jag inte gjort nånting, och jäääävlar va skönt det har varit. Bästa söndagen på länge faktiskt. Ligga i sängen och bara glo på vänner hela dagen och äta godis vi köpte påvägen hem igår på den stora godisaffären man passerar från västerås. Perfekt! Fick dock ångest och var ut och gick i 40 min haha. Men men, det har varit hur skönt som helst att slappa i mjukiskläder hela dagen och bara tänkt på mig.
Ska snart iväg på middag hos mina föräldrars kompisar Paul och Lak som bor typ vid oss. Ska bli hur gott som helst med thai mat! Har varit sugen hela dagen. Haha. Typiskt mig.
Nåja när vi kommer därifrån får det bli bilder från helgen. Men bjuder på tatueringen redan nu. Är hur nöjd som helst faktiskt =)



visst känns det fint att va vid liv, en dag till...

Kommentarer
Postat av: Rosie

Fan va fint det blev! Gud va snygg!!!

2008-07-08 @ 21:29:06
Postat av: angelique

Rosie: tack sötnos :) är jätte nöjd!

2008-07-09 @ 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback