snart är det dags.

Och det känns väl sådär om jag ska vara ärlig. Imorgonbitti åker pappa mot Monaco och börjar sin färd på Star Clippers. 7 månader är lång tid. Och han kan få förlängt upp till 2 månader om vi har otur.
Han missar inte bara min, sin egen och mammas födelsedag utan även julafton samt nyårsafton tillsammans med familjen. Hur det här kommer kännas vill jag inte fundera på.
Glädjande nog ringde ägaren av Star Clippers när vi kom hem från Västerås och sa bland annat "Om familjen vill komma och hälsa på så är det inga problem att vi ordnar med priser och sådant"
Så jag hoppas att få komma och hälsa på pappa såklart. Vore inte helt fel med en lyxkryssning i t ex Thailand. Haha.
Så igårkväll var vi och lämnade in fin bilen Buicken i garaget igen. Det var inte alls kul att lämna in den redan. Det brukar hända i september liksom.
Jag vill vara med honom hela kvällen för att sedan kommer jag ju inte se honom på ett bra tag. Kul att man blivit sjuk igen då med feber och allt. Ska försöka hålla mig vaken ikväll. Lyckades ju inte igår så.
Nu bäst jag går nå vettigt.

nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig...

Kommentarer
Postat av: Maria

tack sötnos!! :)



åh det låter jobbigt! :(

Postat av: Akhila

Hälsa honom från mig ! :)

2008-07-08 @ 14:04:15
Postat av: angelique

maria: aa det känns nu att det kommer nog bli lite kämpigt :/



akhila: självklart ska jag göra det :)

2008-07-08 @ 15:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback