så var måndagen här.

Efter dålig nattssömn och början till återigen en förkyldning klev man upp i ottan. Får också syn på att vädret inte alls var speciellt inbjudande. Bättre måndag får man väl ändå leta efter?
Därför muntrade jag upp mig själv med massagestolen. Haha. Man är inte den som är den.
Därefter tog jag mig i kragen och gjorde klart det sista i det hemska rökeriet. En timme senare ca var jag klar. Puh. Gick med snabba steg ut och låste, släckte och sedan stängde och larmade. Skönt.
Nu har jag haft över en timmes fika. Inget händer idag. Ska packa lite kaffe, ca 4-5 pallar som tar lite mer än en timme. Sedan ska jag kika vad som finns att göra, annars driver jag runt bara.
Ibland undrar jag varför jag får lön? Haha.
Har även messat med Sarah idag så inom snar framtid är mitt hår vid liv igen med en härlig färgklick. Underbart! Hon kan sina grejer hon =)
Nu ska jag gå ner och kika om kaffet kommit ner i maskinen.

varför måste vi såra varandra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback