så blir ditt år.

Jag har en förkärlek till horoskop så är inne och kollar på både aftonbladet.se och expressen.se om dagarna. Och hittade det här. Hur ens år kommer se ut, på expressen.
Tyckte att mitt var väldigt intressant eftersom det stämmer ganska bra. Och då kan ju självklart jag inte låta bli att tro på det ännu mer.

Stenbocken  (23/12-20/1)
Årets tema: Tur
Med Jupiter vandrande genom tecknet kan det här bli ett år fullt av tursamma tillfällen! Men frestas du att ta allt för höga risker kan transiterna slå bakut. Satsa hellre måttligt än allt på ett bräde.

Kärlek: Nu kan du lätt trassla in dig i de mest obetänksamma affärer. Ändå känner du dig lyckligare än på länge, även ovissheten har sin tjusning.

Här visas 4 getingar.

Pengar: Tur med pengar balanseras av en lättsam inställning till dem. Det du drar in försvinner snabbt, men du har väldigt roligt när du slösar.

Se upp för: Att satsa allt.

Läskigt vad det stämmer överens med hur det varit hittills. Skrattretande likt. Jag tänker fortsätta med min inställning kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Maria

vilken härlig header! älskar bilden på dig :)



yes nu vill jag bara flytta hihi

Postat av: Angelique

maria: hehe tack tack du :) cissi har gjort ett fantastiskt jobb med headern :) aa det förstår jag verkligen att du vill! jag kan åka med i resväskan :D

2008-07-01 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback