räknar ner.

Det är sommar när jag kan åka till jobbet utan tjocktröja. Och det gjorde jag idag. DÅ är det varmt. Haha. Jag som är frussen av mig tar alltid på mig en tjocktröja när jag åker till jobbet, men det är också det enda, sen är det lugnt. Måste ju bara få upp värmen på morgonen. Idag slapp jag det. Och det kändes väldigt bra.
Hoppas bara att det håller i sig. Verkar så när man tittar ut iallafall. Hatar att man jobbar inomhus en dag som denna. Självklart ska det vara sådant här väder fram till helgen åtminstone. Bara för att man är ledig på helgen.
Måste vara fint väder i västerås i helgen iallafall. Då är jag nöjd. Så vill man ju hinna sola lite också såklart. Haha.
Jag räknar som vanligt ner timmar och dagar, varje dag. Nu är det 1 timme till fika, 3 timmar till lunch och 7 timmar tills man går hem. Så är det 2 dagar och 7 timmar kvar innan det är helg för min del.
Något man inte heller får missa är att det är 39 dagar kvar till Magaluf. Yeey! =) Som sagt jag räknar ner..
Är fortfarande glad över att få åka till åhus. Haha. Tur att man kan glädjas åt något. Hoppas självklart på fint väder då med.
Ska försöka fördriva tiden med annat.

allt det bästa till dig min vän, allt det bästa till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback