längtan.

Jag har en viss längtan i kroppen. Verkligen. Självklart till fredag då det smäller med tatueringen. Kommer bli sjukt bra! =) Inget jobb alls fredag blev det spikat idag, ingen i produktionen jobbar på fredag så vad ska jag dit och göra i 2-3 timmar när ingen är där? Alltså, sovmorgon. Underbart!
Längtar som jävlar in i havet till åhus och magaluf, såklart! Kommer vara bästa i sommar. Och nu verkar det som att jag slipper köra till och från åhus. Jag bara myser med tanken.
Så det gör inget att jag jobbar hela sommaren, för jag kommer få åka på dom roligaste resorna iallafall.



Magaluf 9-23 augusti. Sol, värme, fest och underbart sällskap.



Åhus beachhandboll. Vårat lag för två år sedan. Spelar dock inte iår. Men vem gråter blod över det?

Så jag är galet nöjd. Tur att man kände någon som skulle ner till åhus iår annars hade det inte blitt av. Haha.
Nu tänker jag inte sitta vid datorn längre. Uppdaterar som vanligt på jobbet imorgon såklart.

ni kommer få se er ungdom ruttna framför er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback