känns segt.

Tisdag och kroppen känns som ett gammalt tuggummi. Alltså på tok för segt.
Var på bio igår med Jimmy och såg Kung fu Panda. Haha. Hur rolig film som helst! Dock fick vi damp på dom yngre förmågorna. Jag var aldrig sådan när jag var liten. Blä.
Så vi åt där innan bion samt gick och kikade på Media Markt där jag skulle köpa Iron Maiden skivor till mor min. Köpte Im a legend filmen till mig.
Men nu är jag på jobbet och har det segt. Börjar nog bli sjuk. Inge vidare nice. Men kämpar på. Älskar vädret iallafall!
Imorgon är det möte inför Hydet festen på lördag. =)
Kommer nog bli bra som vanligt. Annars kunde man åkt till Jakan också, hade ju varit lite mer roligt tror jag.

känn ingen sorg för mig göteborg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback