i wanna go away.

Har fått en känsla av att jag bara vill bort. Bort hemifrån iallafall. Ett tag räcker, behöver inte att jag blir borta som pappa men bara få komma bort lite, göra andra saker. Jag har tröttnat på det som är här hemma nu.
Humöret går som en berg och dal bana, pga det? Antagligen. Vill ju inte vara en surfitta som mamma brukar kalla mig. Jag jobbar på det. När man kommer hem från jobbet är det svårt att vara på topp. Det måste hon ju bara förstå.
Men om 1 och en halv vecka åker vi. Magaluf 2 veckor!! Man längtar ju inte lite heller. Det kommer verkligen som ett brev på posten. Sjukt skönt att komma bort, slippa tänka på alla måsten här hemma. Sola, bada, festa och umgås. Kan inte hitta något bättre att göra när man vill härifrån.
Men snart sitter vi på planet och allt skit lämnas hemma och nya saker ska upptäckas i fjärran. Vilken känsla.
Kan nog inte begära mer.

den här gången kanske världen förstår oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback