hej o hå.

Himlen är fortfarande blå? Eller något. Det rör till sig lite grann i mitt hjärnkontor. Nåja det är inte ovanligt men jag vet inte vad jag ska tänka längre. Inte as bra att ha så mycket betänketid som finns på mitt arbete, inte alla dagar iallafall. Idag är en sådan dag. Berg- och dalbana helt klart.
Och vad säger man till vem? Eller säger man något alls. Kan nog behöva byta miljö lite, bara det inte gör saken värre så vore det toppen. Åhus kanske kommer lägligare än vad jag trodde. Som sagt bara det inte får mig att tänka mer.
Jag kommer gå med en 110% inställning till Åhus, bära eller brista.
Kör hårt!

Stenbocken 22/12-20/1

Energi har du gott om men ändå blir inte mycket gjort, något som gör dig frustrerad. Mycket rörig dag.


och jag tror vi måste starta om på nytt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback