ha! där fick ni.

Kom och tänka på det när jag nu i vanlig ordning smsade med Robin. Att killar inte har koll. Det var ju såklart inget nytt MEN det blir ju extra tydligt när man vid typ alla tillfällen informerat om något som ändå inte gått fram. Eller vad det nu kan vara som dom inte lagt på minnet eller ser. Och oftast påstår sig inte fått infon. Nåja över till saken.
När jag kom imorse, sådär lagom pigg och ville inget hellre än att vända i rondellen och åka hem igen, så sätter jag mig i soffan på kajen så kommer en som jobbar på lagret, Hasse. "Nämen har du färgat håret?"
Då vaknade jag "ehm aa det har jag gjort.." Extremt förvånad över att en i min pappas ålder som ser att jag har färgat håret när knappt mina egna kompisar gör det som jag ändå träffar väldigt ofta. Haha. Det var riktigt kul faktiskt.
Så HA! DÄR FICK NI KILLAR! Kom igen om ett par år ska ni se.
En applåd till Hasse som visade oanade kunskaper av det manliga könet.

vet du inte att människor ramlar hårt, precis som du...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback