ge mig mer sol.

Sol = kärlek. Helt klart. Jag är kär i solen. Det är inte as kul dock när man kommer ut ur duschen och inser att det fortfarande är varmt, vill bara vara ute hela tiden. Inatt ska det bli "tropisk värme" det känns nice. Vad ska man göra då?
Måste vara pigg imorgon då det vankas paintball i Gladö kvarn. Jag är taggad som fan, eller? Både ja och nej. Kommer få så jävla ont (antagligen) men vill ändå köra på som fan (vem vill inte!?)
Håll tummarna för att jag lever efter kl 15 imorgon. Om inte jag är sönder skjuten kanske värmen tog mig med sig.

Var ut till Näs nu i eftermiddags för att bada (inte jag) och sola. Dom andra badade, jag trivs bäst att sola bara. Kändes bra som fan. Och så kom såklart tankarna till Magaluf fram. Om 2 veckor åker vi, 2 veckor!! Helt sjuk nära. Längtar som satan. Kommer bli så mycket sol, bad, fest och bara så jävla nice.
Sedan är sommaren över.



Känns sjukt att det är en vecka sedan vi kom fram till Åhus vid den här tiden.. Saknar det. Sjukt mycket faktiskt. Känslan vill jag ska sitta i ett par veckor framåt, tills magaluf då nya fantastiska känslor kommer. Varför blir det så egentligen? Man gör ju saker jämt, men vissa sätter verkligen spår. Åhus iår gjorde det. På gott och ont måste jag säga.
Men jag dör inte för det, ny dag med nya möjligheter, nu kör vi.

jag vet, det låter konstigt när jag säger det...

Kommentarer
Postat av: Robin Peteri

Dina inlägg börjar helt allvarligt talat bli sjukt tråkiga.



Skriv om kroppsbehåringen nu!!

Postat av: angelique

Robin: hurru du, det är inte as lätt ska du veta :P

2008-07-27 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback