för att det är onsdag.

Eller något. Men det känns fan som tisdag. Varför kan jag inte bara ha känslan av att det är den dagen det är? Nä det verkar ju dumt. Haha.
En känsla i kroppen jag har är iallafall blandad med att jag är glad och förvirrad tror jag. Det kan tänkas vara trötthet. Men vad vet jag? Vet ju knappt vilken dag det är. Haha.
Idag kom Cissi över med en bok jag bett om att få låna av henne, En shopaholic säger ja. Underbart! I utbyte att hon lånade hela Sex and the city boxen. Det känns fantastiskt bra. En till bok att läsa. Det går av bara farten. Haha.
Jag är nog mer kulturell än dom flesta tror. Eller jaa.. Jag har läst mer än en bok. Då räknas inte, Bert (så robin glöm det).
I brist på annat blev det att blogga. Oväntat, nope inte ett dugg. 1 day left, 1 day left. Jag orkar hålla ut.



Så här mycket älskar Robin mig. Tack för den du. Men man kan iallafall inte låta bli att le. Så jag bjuder på den!

slutet har just börjat mellan dig och mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback