det närmar sig.

Med stormsteg. Imorgon bär det av en himlarns massa mil ner till Åhus och beachhandbollen. Ska bli sjukt kul. Skönt att komma bort också. Lär bli en ganska intressant bilresa också. En full Tvärn och Agge som inte får vara full eftersom vi ska dela på körningen. Haha. Pilutta dig. Intressant är ordet. Ca 7 timmar i bil med dessa två kan sluta precis hur som helst.
Har även fått en live´n direct update från Robin & co. som redan är påväg ner till festivalen. 3 öl senare, disney musik, Jönköping och spöregn. Toppen. Kommer vara as kul att träffa grabbarna imorgon.



Så idag är det en del som ska fixas. Packa ihop det jag ska ha med mig. Och nej Tvärn jag är tjej och har inte bara en plastpåse med mina underkläder. Tanka bilen, gå på bolaget, fixa lite musik och samt föra över pengar till mitt konto.
Det är lite trots allt som måste ordnas. Plus att det kommer regna hela helgen så paraply är ett måste. Suck. Det där rackarns regnet alltså.
Men det hindrar inte mig från att ha kul där nere. Fantastiskt!
Knappt nå jobb idag heller och det verkar som chefen beslutat sig för att inte komma alls idag. Kan det bli en bättre dan-före-dan?

precis som barn som drömmer, kan vi drömma bort den här natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback