big power meet västerås.

Kom jag hem ifrån för någon halvtimme sedan eller så. Man är sliten i kropp och själ heelt klart. Fast det är sådana här utflykter som gör livet värt att leva. Eller iallafall så fixar man den tråkiga vardagen lite längre. Aaa ni fattar säkert.
Igår var det stan för hela slanten dock. Började med att Jimmy skulle träffa Tim och Robin för köp av bajen-biljetter slutade med att jag åkte med sista tåget med gamla kompisar. Haha.
Vi började med att möta upp grabbarna som satt på Soft bar och blev självklart kvar 2-3 cider senare. Sedan skulle vi dra oss mot Medis och Snaps där resten av gänget fyllnade till. Sa tack och hej och önskade Tim och Robin ett stort lycka till i Alanya och Turkiet där dom landade för några timmar sedan. Se för fan till att komma hem nu också.
Men jag saknar dom inte. Nej nej. Man har ju bara lärt sig leva med dom 5 helger i rad.
Vi kom till snaps där, Hjalle, Johan, Danne, GP, Jimmy Ö och Linda sitter. Mysigt som få och vi blev kvar länge. Träffar många av mina kompisar under kvällen men även skådespelaren Mikael Nyqvist.
Efter att jag, Jimmy Ö och Danne bestämmer att kvällen ska avslutas var det bara början. Fick även med oss GP till Högbergs där vi joinade Christian och Joel med vän Erik. Dock blev det inte lång stund för Jimmy, Danne och GP som for hem rätt omgående och jag blev kvar. Haha.
Men hade hur kul som helst! Skönt att bussen gick och matchade sista tåget hem.
Så efter 3 timmars sömn var det bara att upp och hoppa igen. Kl 6 gick bilen mot först Jimmy för att hämta honom sedan till Västerås och den stora bilträffen, Big Power meet. Så där har vi shoppat, glott på snygga bilar, ätit och gått gått och återigen gått. Ingen kan klaga på dagens motion iallafall.
Mitt andra år där och det kändes bra. Jag är lika nöjd varje gång jag glor på mina änglar, Corvette. Dom har Sweden Corvette club där. Fantastiskt!
Nåja, snart kommer våra middagsgäster, Lotta och Steve. Sedan är det fest hos Jimmy. Nice helg.

en liten pojke i förstora skor säger, jag ska nog lyckas...

Kommentarer
Postat av: Jessica

o hur länge ska man få vänta innan du lägger upp en bild på tatueringen?? :)

Postat av: Angelique

jessica: haha, det var rent av du som påminde mig på msn. har inte haft varken tid eller en tanke på det! men när alla andra bilder från helgen kommer upp lovar jag att den finns med ;D

2008-07-05 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback