swisch, det var den lördagen.

Kan man säga. Har dock bara varit nere i idrottshuset idag. Eller nej, nu ljög jag. Har faktiskt sett Sverige-Norge på TV också, eller njaa hann inte se sista 5*5 minutrarna eftersom jag skulle ner till mera handboll. Måste sverige göra det så jääävla spännande? TYDLIGEN. Sätt straffarna så löser det sig! Kallas nerver tror jag... Sverige vann tydligen till slut med 36-34.
Väl nere i idro så hade jag verkligen mycket tur att mamma ville hålla mig sällskap i 4 timmar. Skulle ta ut matchenslirare samt dela ut pris. Duktiga tjejer må jag säga. Det var inte helt lätt alla gånger. Tog iallafall ut i 4 matcher, sedan gav jag upp, orkade inte sitta där mer. Skulle ju faktiskt bara suttit där 2 matcher. Starkt jobbat av mig och mamma. Väl hemma med mat och sådant vid 20 tiden så märkte jag hur seg jag blivit. Gah. Handboll för hela slanten, så är jag uppväxt.
Och när vi ändå är inne på ämnet handboll så åker jag till Linköping imorgon för match, bussen går 13.30 från idrottshuset. Hoppas på vinst mot RP. Men who knows, må bäste man (kvinna) vinna. Så lär ju vara hemma typ 21 eller så kan jag tänka mig.
Men ikväll, vet ej. Om Victor kunde bestämma om han ska ut eller inte skulle det underlätta för då kan jag faktiskt fundera på annat, typ träffa Cissi om hon orkar. =) Ses ju så sällan! Dock kan jag ju inte vara uppe toklänge heller. (Kan ju råka bli så när hon och jag är i farten. Haha.)
Nåja får se hur det blir. Annars. Blir jag väl hemma och kikar på tv.
Kanske bloggar mer sen. Kan ju bli så om jag ändå har på datorn och har brist på annan sysselsättning. =)

som jag minns den, och som jag minns dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback