seg eftermiddag.

Jag åkte och solade trots allt, det var faktiskt skönt och jag är glad att jag "har det gjort" eller vad man säger. När jag kom hem plockade jag ihop tränings prylarna och började glo på vänner, och vilken guld serie det är. Man blir ju varm i hela kroppen. =) Visste dock inte att Charlie från 2 and a half men var med i ett avsnitt i vänner också. Överraskning! Haha.
Har precis ätit också så nu är jag propp mätt. Kanske mindre bra med tanke på att träningen börjar om 1h och 20 min. Hmm, aa det visar sig. Jag är sådär sjukt lagom seg nu också och vill inget annat än att lägga mig på min säng och självdö en stund. Men det är bara att  tagga till och åka på träning. Kommer vara nöjd efteråt iallafall att jag tränade och rörde på döfläsket.
Mer än så blir det nog inte ikväll, kommer vara så otroligt trött ikväll känner jag. Är inte helt överens med våra sena tisdagsträningar faktiskt, dock något jag får infinna mig i.
Både bra och dåligt med jobbet imorgon, bra eftersom jag får in några extra slantar (nu när man får dom också....) dåligt för att det är så sjukt tråkigt och att jag kommer behöva åka kommunalt dit vilket tar över en timme! Suck. Jaja det är inte tidigt på morgonen iallafall.
Nu, vidare med vänner.

image551

i´ll be there for you...

Kommentarer
Postat av: Elise

Vart kan man sola i tullinge? :D

2008-01-16 @ 20:47:37
Postat av: angelique

Elise: I tullinge centrum, vid tandvården :)

2008-01-18 @ 18:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback