mera jobb.

Det känns lite sjukt att man inte hinner annat än att gå upp på morgonen åka till jobbet komma hem vid 20 tiden och som igår, direkt till träning, och som idag direkt till middagsbordet. Thats it. Ganska skönt men ändå inte. =) Känns so far, kul att jobba. Men undrar om jag håller med om ett par månader? Hope so. För jag gillar det jag gör.
Just nu sitter jag hos Victor och bloggar. Haha. Så mycket tid har jag. Fast vi ska i och för sig hem till mig nu. Så det var bara en hastig uppdatering. Snart är det helg också, skönt. Fast för mig är det helg redan imorgon kan man säga, jobbar sista dagen för veckan. Skönt. =) Ska sola med Victor på fredag och så ska jag soooova och städa inför helgen.
Men nu är det bäst jag kilar så jag inte sitter här hela natten. =) Kul med lite snö också föresten, men hur länge håller det tro, inte alls tror jag.

minnen från aprilhimlen...


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback