håkan hellström.

Kungarnas kung, enligt mig såklart. Har alltid varit lite besatt av den mannen, och inte mindre nu kan man säga. Han är killen som gör musik som man antingen älskar eller hatar. Och jag älskar den. Blev extremt glad när jag fick höra att han ska släppa en ny skiva, 26 mars. GAH, ett MÅSTE! Sedan så ska han ha två spelningar i vår, 12 april i Scandinavium och 19 april (det där datumet alltså...) på Arenan. I will be there! Tänker inte missa en spelning till med honom, jag vägrar. Fy fan vad jag ångrar att jag missade den i somras. Usch. Så om jag måste gå ensam på den här, så gör jag fan det!
Han är och förblir, my man. Whatever you say.

image552  image553

egentligen älskar du inte mig, och egentligen är det okej med mig...

Kommentarer
Postat av: jessica

jag vill oxå gååå :)

Postat av: angelique

jessica: nu är det håkan-tajm :D

2008-01-21 @ 19:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback